CINE SUNTEM
DESPRE PRODAL
Suntem o companie de top în piața băuturilor spirtoase din Romania, creând branduri proprii și crescând doi indisputabili lideri de piață: Stalinskaya – liderul pieței locale de vodka* (având peste 40% cotă de piață în volum), fiind cea mai distribuită vodka din Romania, și Wembley London Dry Gin – liderul pieței locale de gin* (având peste 40% cotă de piață în volum), fiind lider detașat în piață și în canalul Horeca.
Doar în 2018 am produs 12.304.827 de sticle, care au făcut parte din momentele de socializare ale consumatorilor din România și din străinătate.
* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria Vodka, volum vânzări, pentru perioada Februarie 2018 – Ianuarie 2019 (perioade cumulate Feb/Mar 18 – Dec/Ian 19), pentru Total Romania Retail și HoReCa (Copyright © 2019, The Nielsen Company.)
În ultimii 10 ani, Stalinskaya a primit un număr de 142 medalii în cadrul competițiilor internaționale de profil, iar Wembley London Dry Gin nu mai puțin de 56 medalii, printre care se numără SIP Awards, Tastings, San Francisco Wine & Spirits Competition, DLG, ITQI, 50 Best, International Spirits Challenge, International Wines and Spirits Challenge, China Wine & Spirits Awards.
Suntem prezenți și pe piețele internaționale. Astfel, Stalinskaya Vodka și Wembley London Dry Gin sunt exportate în 24 țări de pe 4 continente. Suntem prezenți în Europa (Spania, Italia, Luxembourg, Germania, Ungaria, Bulgaria, Grecia, Cipru, Ciprul de Nord, Letonia), Asia (Vietnam, Kazakhstan, China, Singapore, Indonesia, Malaesia), Americi (Ecuador, Peru, Argentina, Paraguay, Mexic, SUA (California, Florida, Texas) și Orientul Mijlociu (Iraq, Liban).
ISTORICUL COMPANIEI
MISIUNE, VIZIUNE, VALORI
MISIUNE
Misiunea noastră este sa creștem consecvent și sustenabil în continuare brandurile-lider în România și să ne clădim business-ul în piața globală, prin branduri puternice, oameni și parteneri puternici.
VIZIUNE
Viziunea noastră este să amplificăm momentele de socializare ale consumatorilor prin branduri care să se ridice la înălțimea așteptărilor lor.
VALORI
CALITATE FĂRĂ COMPROMIS
Băuturile noastre sunt cartea noastra de vizită. Și satisfacția consumatorilor este prioritatea noastră. De aceea, calitatea este o condiție esențială pe care ne clădim business-ul.
COLABORARE
Găsim valoare gândind împreună. Colaborarea pentru noi înseamnă lucru în echipă, parteneriate cu furnizorii și clienții, deschidere la a învăța și adopta noutate din mediul extern, dar și să sărbatorim împreună.
INTEGRITATE ȘI RESPECT
Integritatea personală și respectul pentru consumatori, clienți, colegi și furnizori, dar și pentru comunitate și mediu, sunt valori fundamentale pe care ne-am clădit business-ul
SPIRIT ANTREPRENORIAL
Sucesul brandurilor noastre este măsurat prin spiritul creativ, autonomia și prin orientarea către oportunități a echipei noastre. Acest lucru ne permite să fim mai buni în fiecare zi și să ne ținem mintea deschisă către noi posibilități.